onsdag 22 februari 2012

Det är inte kul någonstans att komma på, lagom när det är dags att krypa ner i sängen, att det finns en hel maskin tvätt att hänga. Okej, nu var det visserligen bara en halv men jag tror ni förstår poängen. Att i huvudet redan ligga i sängen, hålla på och somna in och sen bara PANG! tvätten...

Nu är iallafall tvätten hängd och jag är i sängen. Det här med bärbara datorer är en uppfinning som heter duga. Mycket onödigt skräp finns det men den bärbara datorn är verkligen bäst!

Tidigare under kväll var jag och tränade, step-up var det denna gång, och då fick jag vara med om en lite märklig upplevelse. Känsliga läsare ska sluta läsa här. Helt plötsligt så kändes det lite konstigt i könet, som om något ville ut? Blev först lite fundersam då det inte är tampongvecka så uteslöt jag snabbt att det var en full tampong som sa ifrån. Kom efter en liten stund på att det kanske var p-ringen som hamnat på glid? Då jag inte hade någon lust att få den i trosorna så fick jag helt enkelt ta en liten toalettpaus och kolla läget. Läget var lugnt så vad det var som lurade vet jag inte.

Nu är det smörja benen och godnatt som gäller!!
För att undvika ett bildlöst inlägg får ni här beskåda en padda som roade sej med att åka "trimmer" hos Sofia i somras.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar