tisdag 21 februari 2012

Ibland undrar jag hur barn äter egentligen? Att det var jag som höll i skeden bortser vi från...
Shoppat har jag gjort också. Billigt blev det med, jag gillar bonuscheckar från HM!!
I den fint vikta högen ryms regnställ, 4 par strumpbyxor och ett par tights till Elisia och 2 bodys till Elmer. Totalt 205:- + att HM idag, och kanske fler dagar? var så generösa att vid varje köp över hundringen så bjöd de på ett presentkort som gäller under en vecka mars! Då jag handlade där 2 gånger så fick jag 2 st! Tackar för det! 

I högen finns också ett par gummistövlar, tyvärr med Hello Kitty (det är inte bra att ha med Elisia när det ska handlas till henne). De är köpta på coop och där hade jag återbäring + att det var 50% på alla stövlar/skor/tofflor, så 70:- för dem. Så hela högen för under 300:- + presentkort tillbaka på 100:- 

VARFÖR ÄR DET INTE ALLTID SÅ HÄR BILLIGT??!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar