torsdag 16 februari 2012

Ur bloggsynpunkt är det inte bra att ha datorn och laddaren på olika våningar. Batteriet dör och sen blir det inte laddat. I-landproblem nr 1. Men jag hade planer på att ladda det igår men då beslutade sej Elisia för att hålla mej vaken mellan 3-6 mitt i natten och lagom när hon somnat om så vaknade Elmer. Så att bära ner laddaren alternativt bära upp datorn blev inte gjort igår. Idag är laddaren nere. 

Häromdagen läste jag i Mama om Malin Wollin även känd som fotbollsfrun och jag blev lite avundsjuk när jag läste, inte på allt, men att få ha möjligheten att jobba hemifrån!! Jag älskar verkligen mitt jobb men jag känner att jobbet tar för mycket tid från familjen...Så om någon har förslag på arbeten som går att utföra hemifrån och som betalar räkningar hojta till!!

Nu ska jag ta tag i att lägga ut barnkläder på tradera. Roligare saker har jag gjort...Men det är ju ett jobb hemifrån så jag klagar inte :-)

1 kommentar:

  1. Det här kanske kan vara nåt: http://www.enext.se/ola/ ? Jag vet inte själv vad det är, men känner en som är med. =)

    SvaraRadera