söndag 19 februari 2012

Idag fick jag en välbehövlig sovmorgon!! Visserligen blev jag väckt rätt många gånger då Elmer inte pratar så tyst alla gånger...

Sen när jag gick upp hade Robban åkt iväg på uppdrag (han lämnade det lilla barnen hos mej i sängen innan och det stora kom själv då hon vaknade då) så fick jag syn på katastrofen!! 

DISK ÖVER HELA DISKBÄNKEN!!!! 

ÄGG ÖVER HELA KÖKSBORDET OCH MASSOR PÅ GOLVET!!

Det var inte alls kul att vakna till det! Men nu är det diskat, städat och även tvättmaskinen är startad.
Hela bottenvåningen fick sej en omgång av dammsugaren. 2 huliganer har jag i soffan också, snälla var det under städningen och lekte med varandra. Ibland är det nästan lättare med 2 barn.
Till och med lekhörnan fick besök av dammsugaren och det händer inte varje dag...

Nu dags att avsluta projektet jag ska visa er på tisdag då det är symöte med Husmorsskolans Nya Syförening :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar