måndag 23 januari 2012

Jag har ju helt och hållet glömt att skriva om att jag har fått en award av min ena storasyster! Det tackar jag för. Motiveringen löd:

Lillasyster som skriver om allt möjligt. Det är alltid lika roligt att läs.

Skriver om allt möjligt det gör jag och det är alltid kul att någon tycker det är roligt :-) Det värmer i hjärtat. 
 
Tacka den som givit den utmärkelsen. Lämna den vidare till fem fina bloggar och lämna en kommentar hos dem. Sedan hoppas att awarden lämnas vidare till nya bloggar.

Jag ger en award till Siri med motiveringen: Bästaste Siri som skriver om sej själv, ibland lite gåtfullt, och su bjuder hon oss på bilder! 

Den andra awarden ger jag till Sabina med motiveringen: Underbaraste Sabina som delar med sej att sitt liv som innehåller både gubbe och barn. Bilder bjuder hon också på!

Sen bjuder jag faktiskt inte på några fler awards. Övriga bloggar jag läser är bloggar jag läser i smyg eller så är det kändisar eller andra så kallade "storbloggare" och ska jag vara helt ärlig så tror inte jag de bryr sej om liten award från mej. 

Hmm, kvällen blev väl inte riktigt som jag tänkt mej. Att göra klart projektet som jag tänkt presentera imorgon blev inte gjort och nu bankar mitt huvud på mej och säger att det är dags att sova. Så det får bli morgondagens projekt.

2 kommentarer:

  1. Jag blev glad trots att jag är en storbloggare;) hahaha! fattar inte varför det inte går att kommentera på min blogg..vet du? ses snart ok!!!? Puss S

    SvaraRadera