torsdag 26 januari 2012

Mindre bra morgon

Ingen rolig morgon alls här. Barn som vaknade på tok för tidigt och som nu börjar bli trötta. Framförallt Elmer börjar bli trött. Så jag gissar på att han kommer somna när vi åker och lämnar Elisia på förksolan...

Inte blev det bättre av att jag nyss gick runt och tog lite roliga bilder samtidigt som jag i huvudet skrev otroligt välskrivna meningar till för att sedan upptäcka att minneskortet satt kvar i datorn så nu måste jag resa mej upp och ta bilderna igen. Bara att resa på sej då...

Uppe på stan igår hittade jag denna helt onödiga låda....
Men som jag fyllt med helt NÖDVÄNDIGA saker...
Som jag skrev ovan så har inte morgonen börjat alltför muntert och det är inte bara barnen som är trött, jag är trött med. Det är jag å andra sidan varje morgon. Men för att pigga upp mej lite så tog jag en kaka.
En god kaka var det, så god att den inte hann vara med på bild innan den åkte in i munnen :-)

Hahaha, jag har så bra humor och jag kan verkligen höra hur du skrattar!!! Hahahaha

1 kommentar: