fredag 7 september 2012

Äntligen fredag!

Igår gick jag runt med fredagskänsla och idag är det äntligen fredag. Inga planer för kvällen förutom att ta det lugnt. Måste även på att gratulera mej själv till att jag, trots att jag lämnat barnen på förskolan alla dagar utom en, kommit i tid till jobbet varje dag! Det är stort!

Väl hemma fick barnen middag i vardagsrummet och sen efter att alla ätit så däckade vi i soffan allihopa, t.o.m barnen var lugna en stund. Tills glassbilen kom, det satans fanskapet, sen var det inte lugnt längre. 

Nu ligger de iallafall i sängen så förhoppningsvis så infaller det ett nytt lugn inom en rimlig framtid. Så fort de sover ska jag mumsa chips och dipp, har förvisso redan tjuvstartat men det är ju inget jag pratar högt om.
Älskar dessa stolar som passar lika bra till bordet i lekhörnan som till vardagsrumsbordet! Är också rätt imponerad av mej själv som lyckades ta en bild så bordet var avplockat från 70 000 saker som annars brukar trängas där. Det är också stort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar