tisdag 4 september 2012

Huvudvärk

Idag är det tisdag och syföreningsmöte hos Husmorsskolan. Jag deltar dock inte. Tiden och orken har inte räckt till för att jag ska hinna färdigställa något. Att det jag håller på med nu är mest stora saker gör ju också att det tar lite längre tid. Har visserligen gjort en lite mindre sak men där stickade jag fel så jag måste repa upp en bit och göra om, energin till det har jag inte haft och har inte idag heller.

Fruktansvärt trött är jag. Det är några nätter nu som jag sovit hur dåligt som helst, Elisia vaknar 3-4 gånger per natt och vill kissa eller något annat. Själv vaknar jag av täppt näsa men är så trött att huvudet inte kopplar att jag måste spraya näsan för att det ska släppa. Det resulterar i att jag bara ligger och stirrar. Jag drömmer också om att jag är täppt i näsan och jag gissar på att sömnen inte blir så djup då. Elmer sover som en stock, tur det. 

På grund av ovannämnda själ har jag haft en fruktansvärd huvudvärk idag. På jobbet är det inte kul med huvudvärk. För att bota den så tog jag min älskade Volvo och körde iväg till näst närmaste mataffär på rasten och inhandlade Ipren och cola, de flesta skulle nog nöja sej med det, jag gjorde inte det, utan det blev också 2 paket ballerina. Varav ett paket ballerina chocko, så gott! Huvudvärken blev botad. 

Tyvärr har den kommit tillbaka nu. Tveksamt om jag orkar se mina Hollywodd fruar. Hade det fortfarande varit de desperata hemmafruarna som visade som sej bör tisdagar 21.00 hade jag bitit ihop. Jag saknar de desperata hemmafruarna. Huvudvärk har jag om jag nu inte sa det.
Det är tur jag har underbara barn. Här har jag försökt ta kort på mej och Elmer, Elmer försöker sätta dit linsskyddet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar