tisdag 11 september 2012

Idag så fick jag äntligen hämta ut mitt paket från Me & I. Så fina kläder! Och så sköna! Många utropstecken!
Till Elmer, baggyvelourisar, tröja och velourhängslebrallor, de är dock lite lite på gränsen till att vara lite för precis lagom, så nu hoppas jag på kalla dagar och att Elmer stannar upp i växten lite så han hinner använda dem. Lite tråkigt bara att det inte fanns några "nalle-tröjor" att matcha byxorna med i den storleken. Eller att det inte var en sköldpadda som kröp ur fickan. 
2 klänningar och ett par tights till Elisia, klänningen där sköldpaddan kryper ur fickan är i velour :-). Det fanns en massa snygga tröjor också men då hon har bestämt sej för att hon bara använder klänningar så är det lite slöseri med pengar att köpa tröjor. Tråkigt med sant. 

Ser ni så fint jag kan matcha barnen nu? Med sköldpaddor och med ugglor :-)

Till mej själv köpte jag ett par underbart sköna velourbyxor...
Dom åkte på på en gång. Och ja, jag gillar velour, både på barnen och på mej. Lätt det skönaste materialet. På barnens kläder är det storlek 110/116 resp. 98/104 och jag har storlek M utifall någon vill köpa kläder till barnen/mej någongång.....

2 kommentarer:

  1. hej du. kul att du gillar min kofta=) håller med dig om att modellen är hur bra som helst. å vilka fina kläder du köpt! hur söta som helst ju! kramar eddy

    SvaraRadera
  2. Vilka mysiga färger på kläderna!

    SvaraRadera