torsdag 20 september 2012

Tips och hjälp

Jag har hittat en ny blogg som jag känner att jag bara måste följa. Några gånger tidigare ahr jag skrivit att jag har väldigt svårt att få tummen ur när det gäller inredning, jag vill gärna, men jag är lat och blir väldigt lätt dumsnål när jag väl står där och ska köpa något. Det gör ju att det mesta ser lite halvdant ut. Tråkigt. Men sant. 

En inrednings-/inspirationsblogg är det jag har hittat och jag hoppas jag får så mycket inspiration så att det verkligen händer något här hemma! Creando är bloggen.
Mycket svart och vitt hos Creando, i löve it! Blev riktigt sugen på att virka en filt av mormorsrutor också. När jag har tid till det vet jag tyvärr inte. Har varit sugen på att virka filtar tidigare men det tar ju sådan tid!! och jag är otålig av mej. 

I inredningsväg så har jag två vägghyllor, jättefina vägghyllor, som vill bli uppsatta någonstans. När jag köpte dem så hade jag en tanke om att de skulle sitta i sovrummet men väl på plats så insåg jag att det inte skulle bli bra. Så om någon inredningsintresserad människa, som har öga ör var vägghyllor ska sitta läser detta är det bara att komma hit. Jag bjuder på muffins!! Om du säger till lite innan du kommer.
Just nu ligger de bara på golvet i klädkammaren och riskerar att bli förstörda. Så kom och säg var de ska sitta!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar