måndag 10 september 2012

En tävling

Hittade nyss den bästa tävlingen någonsin hon Bambi - hemstäd!! hur lyxigt är inte det? För mej skulle det vara hur lyxigt som helst. Ännu bättre är att vinnaren själv får välja vad som ska städas. 

Själv vet jag precis vad jag skulle välja - fönstren!! Det finns verkligen inget tråkigare och jobbigare. Att få det gjort av någon annan skulle verkligen göra min dag, eller kanske en hel vecka, eller månad? Skönt skulle det iallafall vara.

Städföretaget som erbjuder vinsten är Cleaning Services och om själva tävlingen hos Bambi kan du läsa om här

Som svar på frågan om vad som är viktigast med en städhjälp, förutom att det städas rent är att jag känner att jag kan lita på personen/personerna som är hemma hos mej och städar. Om jag hade en städhjälp skulle jag vilja kunna gå hemifrån när städhjälpen är på plats annars så skulle jag nog känna att jag gick runt och övervakade det hela och jag vill känna att jag då litar på personerna som är hemma hos mej och städar. Inte så att jag måste vara hemifrån hela tiden men jag vill inte känns mej låst till att vara hemma hela tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar