torsdag 13 september 2012

Trött och huvudvärk

Trött.se 

Huvudvärk.com

Just nu så känns det väldigt skönt att veckan är så långt framskriden som torsdag, snart helg alltså. Välbehövligt. Av någon anledning så har jag verkligen sovit kasst hela veckan. Jag har haft svårt att somna, vaknat lätt och även vaknat mellan 5-5.30 varje morgon, väldigt onödigt. 

Men jag har idag trotsat tröttheten och klippt en himlans massa gräs. Först hela gräsmattan, lite stolt är jag över att jag kom ihåg framsidan, den kan lätt "glömmas" bort. Jag har också klippt den stora gräsmattan som tillhör samfälligheten, det var inte det lättaste då den hade behövt klippas för redan någon vecka sedan. Lite högt gräs var det. Nu är det kort. 

På grund av huvudvärk så blir det inte mer än så här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar