onsdag 5 september 2012

Rätt motivation

De senaste veckorna har det varit lite si och så med min motivation till att sticka. Jag vill, men jag orkar bara inte. På väg till stickningen tar det stopp och jag bara sätter mej i soffan. Tills nu. Jag kom på vad det var jag saknade till stickningen - något bra och iq-befriat på tv. Tidigare har jag alltid haft nån serie på datorn som jag har glott på samtidigt som jag har haft stickningen i knät. Men dessa bra serier är slut och har jag inte vetat vad jag ska se på härnäst. Om någon har förslag så säg gärna till.

Men nu, That 70's på tv!! Så nu stickar jag för fullt, eller just nu så sitter jag ju vid datorn men det beror enbart på att nystanet tog slut och det var närmare till datorn än till garnet. 
Synd är bara att jag inte har glasögonen i närheten för det är väldigt suddigt på tv. Måste vara nåt fel på antennsladden.


1 kommentar:

  1. http://www.imdb.com/title/tt1533435/

    Det där är den allra bästa komediserien som nånsin skapats! Så klockren rakt igenom!

    SvaraRadera