lördag 1 september 2012

En utekväll

Då har jag äntligen landat och blivit mej själv igen. Igår var det en tuff dag. Först ett arbetspass, veckans sista dag. 

Sen stressa hem och hämta upp Robban och sen stressa iväg till förskolan och hämta upp barnen (det är fortfarande inskolning, därav att Robban var hemma) och sen upp på stan och panikhandla något vackert jag kunde ha på mej. Sen hem och fixa till mej och sen iväg. 

För igår var jag ute och festade. Det var länge sedan sist. Jag kan konstatera att jag inte riktigt klarar av lika mycket sprit som förr i tiden. Det var iallafall lite party med mina underbara kollegor och av det jag kommer ihåg så var det kul. Sen fick jag tyvärr i mej lite för mycket av det goda lite för fort så det hela slutade lite tidigare för mej. Underbara Siri styrde upp så jag kom hem välbehållen. Hade inte fixat det själv. 

Väl hemma spydde jag som en räka och däckade på hallgolvet. Klockan 4 vaknade jag av att jag frös. Då blev det en dusch och jag moppade hallen, för att sen gå och däcka i gästrummet, i en säng.

Idag har jag gjort så lite som möjligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar