onsdag 26 september 2012

Pressarfot på rymmen

På förmiddagen gick jag runt och tänkte att när Elmer sover så skulle jag sy kuddfodral till kuddar jag köpte när jag var på Ikea sist. Det gick så där.
Pressarfoten har lossnat och valt att gömma sej. Jag är inte glad. Just där och då så var jag väldigt nära att tacka den "underbara" kreditvärlden och klicka hem en helt ny maskin. Satt och letade efter pressarfötter men då har jag en budgetmaskin så hittade jag självklart inga. Hittade en återförsäljare men de hade inga pressarfötter. 

Men jag lyckades hejda mej. Istället väljer jag att åka till Virkmamma i helgen och lånar hennes maskin. Tänker då också ta med min maskin och se om hennes pressarfot råkar passa, då kan jag ju köpa pressarfötter som passar hennes...Hon själv har inte svarat än på om jag är välkommen eller inte men jag kommer vilket som.

1 kommentar:

  1. Vi är förmodligen borta lördag fm. På söndag ska jag på klädparty kl 11. Så du är välkommen när vi är hemma. Jag har en Pfaff och hör inte när jag får sms.

    SvaraRadera