måndag 17 september 2012

Lite strul

Hmm försöker lägga in en bild från mobilen men självklart väljer den att strula. Huvudet också! Huvudvärk deluxe av någon anledning. Känner att jag har huvudvärk varje dag! Extra snurrig har jag varit på jobbet också...Kanske det var därför jag vågade mej på att smaka rödkål för första gången i mitt liv? En helt okej smakupplevelse var det också. 

Strul med både bildöverföring och huvudet alltså.

Nu verkar det som om bilden kommer...
Ibland så blir jag bra stolt över mej själv! När det gäller bilkörning så har jag inga som helst problem med att köra fort, det kan jag och det gör jag gärna. Men det här finliret som att parkera, backa, köra in i garaget, fickparkera och backa in i en parkeringsruta - det är inte min grej. Men som ni kan se på bilden så gick det idag riktigt bra. På första försöket. Jag klappar mej själv på axeln.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar