onsdag 18 april 2012

Då har jag varit på min första landskamp och det blev i ishockey. Jag har fått lära mej att man bör klä på sej mycket kläder när man ska vistas i en ishall. Frysa var bara förnamnet.

En annan sak jag fått lära mej är att när jag säger ett resultat så ska jag banne mej spela på det oxå!! Innan vi åkte sa jag 4-2 till Schweiz, och vad blev det?? Jo 4-2!! Visade upp min jeansklädda ben i tv gjorde jag oxå, under de sista minutrarna när en schweizare blev utvisad.

Angående att spela på det sagda resultatet, samma sak hände första gången jag och storebror var i Las Vegas. Han skulle spela på det där runda bordet som snurrar och jag sa "svart 28". Han la då på svart, eller hann flyttade från rött till svart. Vad blev det tror ni?? Jo, svart 28, såklart.

Nu duscha sen sova. Kameran är fortfarande borta. Jag lovar att så fort jag köper en ny så kryper den fram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar