onsdag 11 april 2012

Panik!!!

Igår när jag och barnen var och handlade glömde jag att köpa det allra mest superduper viktigaste - NÄSSPRAY!!!! Den var redan igår HELT SLUT!!!! PANIK!!! 

Tidigt igår morse tog jag den sista nässprayen hemma. Igår på eftermiddagen tog jag ett sprut i vardera näsborre hos päronen då vi var där och hämtade ved och åt mat. Sen blev klockan för mycket och jag och barnen åkte å handlade och självklart glömde jag nässprayen!! Jag kommer DÖÖÖÖ, typ. Täppt är bara förnamnet just nu. Vaknade klockan 5 imorse av att jag var täppt och har sedan dess varit täppt och självklart inte sovit mer. Tur att barnen sov snällt inatt annars hade jag varit död nu. På riktigt. Nästan iallafall. 

Att vara täppt i näsan är för mej mer smärtsamt än att föda barn, och det gör jävligt ont!! 

När Elisia hämtas på förskolan senare idag ska jag köpa nässpray. Funderar t.o.m på att vara hurtig och ta bussen från förorten bredvid. Motion ska vara nyttigt sa de på tv förut....Och Elisia tycker av någon anledning att det är kul att åka buss.

Nu ska jag sticka lite och titta på nåt roligt på datorn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar