torsdag 19 april 2012

Jag satte mej nyss i soffan och det känns inte bra alls. Eller, egentligen är det väl det det gör, det känns för bra! Jag fick verkligen den där å-vad-skönt-att-sätta-sej-jag-vill-aldrig-mer-resa-mej-så-bär-mej-sen-till-sängen känslan. Problemet är bara att jag tänkte dejta crosstrainern sen, ett måste efter mammas pannakakor som fick äran att äta idag :-)

Att jag fick äta pannkaka berodde på att mina underbara päron var barnvakt till mina underbara barn när jag var på möte + att jag tjuvade till mej lite tid så jag kunde åka till bauhaus för att köpa jord och skit (gödsel alltså). Att köra en stor bauhausvagn + barnvagn eller ev. bebis på armen klarar jag inte riktigt. Och tålamod till att vänta på att Robban aningen ska fixa jorden eller att vi gör det har jag inte. Men nu är det iallafall fixat och en pallkrage är fylld. Det får ni dock läsa mer om på lördag.

Ett litet tillägg är att innan inlägget ens var halvskrivet så var jag tvungen att resa på mej....Leta efter snutte var det dags för då. Smart som jag är så "letade" jag i diskmaskinen och passa då av bara farten på att tömma och fylla den, samtidigt som Robban och Elisia letade på riktigt och hittade den underbara dyrgripen.

Nu ska jag iallafall sitta still och sticka en stund. Sen crosstrainern....kanske...

Fortfarande bildlöst men jag bearbetar Robban på att vi ska köpa en ny kamera och det verkar faktiskt gå bra! Idag sa han inte nej när jag föreslog en kamera, utan frågade var systers man tyckte om den? Han är fotointresserad och har köpt en skiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitdyr kamera (som tar skiiiiiiiiiiiiiiiiiiitbra bilder) så att köpa en kamera utan att rådfråga honom känns dumt. 

Mycket svammel nu. 

Beröm till dej om du orkat läsa hit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar