onsdag 18 april 2012

Tandläkarbesök

Igår var jag hos tandläkaren, en riktig njutning! Nej jag skämtar inte. Jag tycker det är hur skönt som helst att gå dit. Att få sitta en halvtimme i stolen och bara göra ingenting, förutom att gapa och blunda då. Det var dock inte lika lugnt och skönt som det brukar vara. Elisia fick höra vart jag skulle och vilja då följa med, pedagogisk som jag är så fick hon följa med med att förebygga tandläkarskräck. Det kan verkligen inte vara kul att lida av det.

När jag ändå var där så passade jag på att få tänderna försäkrade så nu kan jag få hur ont i visdomständerna som helst och gå dit utan att det kostar mej ett öre, mer än försäkringen då. Fina tänder har jag också så jag hamnade i den billigaste prisklassen :-)

Ikväll vankas det hockey, den andra matchen i mitt liv. Kameran lyser tyvärr fortfarande med sin frånvaro så bildlöst blir det nu och inga bildbevis från hockeyn blir det inte heller. Jag försöker övertala Robban till att vi ska köpa en ny, bättre kamera. Han tycker att vi kan leta först. Letat har jag dock gjort men uppenbarligen inte på rätt ställe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar