söndag 15 april 2012

Lustigt väder idag. Först fint. Sen regn och nu jättefint. Barnen är ute i trädgården och jag sitter på altanen, ingen av oss har jacka!! Jag har utrustat mej med skor och Elmer med överdragsbyxor och skor, Elisia med skor och tröja. Elmer var även utrustad med solhatt men att låta den sitta kvar hade han inga planer på och jag är för trött för att gå efter honom och sätta på den hela tiden. 

För ja, idag är jag trött, fruktansvärt trött. En del kvällar/nätter kan jag verkligen inte somna! Det är som at ajg ligger och väntar på att barnen ska vakna och krångla och kan då inte somna...Men så fort ett barn har vaknat för toalettbesök eller mys så somnar jag oftast på en gång. Problemet var bara att inatt tog det fram till 3 innan Elmer vaknade och ville sova hos mej. Sen vaknade han vid 6.15, somnade visserligen om en timme men det gjorde inte jag. Så idag har jag tungt huvud! 

Bestämde mej även för att inte sova middag i hopp om att jag ska somna ikväll...

Nu hade jag kunnat bjuda er på en riktig vårbild men kameran är på övervåningen och att gå in och hämta den nu känns inte alls lockande. Att gå och sova däremot!! Längtar redan nu till kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar