lördag 14 april 2012

Den söta mamman, jag alltså, har söta barn också. Hela 2 stycken :-)


Solen lös på en del därav glasögon även på Elmer. Elisia var dock också i behov av ett par men hur vi ska lösa den biten vet jag inte riktigt...Känns sådär att lägga ut pengar på solglasögon med styrka när hon inte kommer ha dem alltför länge (om jag förstod läkaren rätt vill säga...). Får väl bli sånna dära bonnsolgrejer att sätta på i värsta fall. Men det tar emot. 

Dagens kalas var trevligt men att det är hela 16 år sen jag vaknade på morgonen och fick meddelandet av äldre syskon att mamma och pappa åkt in till förlossningen känns helt sjukt. Att lillebror har varit en liten bebis som en gång i tiden somnade i mitt knä känns overkligt. Att jag var barnvakt till honom när han var dryga halvåret, eller lite till, och han självklart sket ner sej så jag tvingades byta blöja (den första i mitt liv) kommer jag aldrig glömma!!! Jag var inte nöjd då. Inte alls.

När vi åkte till kalaset så glömdes självklart kameran hemma. Annars hade jag visat bild på lillebror som numera är större än mej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar