söndag 29 april 2012

Kalassöndag


Idag är det söndag, kalassöndag :-) Vi har nämligen varit och kalas för barnens kusin Anton som fyller 6 år imorgon. Av oss fick han lego, fast när jag tittade i hans rum så verkade han faktiskt inte behöva något mer lego för det var typ det enda han hade. Tur att lego är en bra leksak då det är stimulerande på många olika sätt, och så fick jag såklart något vi gjort också men det visar jag på tisdag. 

Väl hemma så stod middagen på bordet (nästan iallafall) så det var bara att äta och sen har Elisia studsat och studsat på det den där älskade saken som står i trädgården - studsmattan. Med alla utom Robban har hon studsat och att hon inte studsade med honom beror på att de tillsammans väger för mycket...
Och så har jag gått och blivit kär i en klänning, hade det inte varit för mitt köpstopp så hade jag nu på direkten beställt fler. Visst är den fin!!
Ja spegeln är asskitig pga att det finns roligare saker att göra än å städa hela tiden. Från HM kommer den och om någon känner sej manad att köpa en eller flera till mej så är det helt okej!! Jag lovar!

Nu dags att försöka natta en jättetrött och förkyld Elmer och sen försöka få in Elisia i duschen, jag hör att de andra iallafall har fått in henne från studsmattan så ett steg är klart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar