tisdag 8 maj 2012

2/3-dels sjukstuga

Elisia är friskt. Jag och Elmer är inte helt friska, jag är dock pÃ¥ bättringsvägen. Tror jag. Med Elmer är det svÃ¥rare att veta dÃ¥ han inte riktigt berättar själv hur han mÃ¥r. 

Just nu känner jag mej inte alls peppad till att ta på mej ansiktet och hämta Elisia för att sedan åka till Ikea, men har jag lovat så har jag ju det. Tanken är att vi ska köpa såna dära spärrar till lådor och skåp, för 3:de gången. Köpte det en gång när Elisia var liten. De kom aldrig upp och är nu utspridda precis överallt där jag inte hittar dem. För några veckor sedan köpte jag ytterligare en förpackning men den har städats bort.En und har Elisia blivit lovad att få, mot att hon var en glad tjej när jag lämnade henne på förskolan imorse och det var hon!





 
 Tredje gÃ¥ngen gillt kanske?

Ett vanligt underlaken ska också inhandlas då ett har gått sönder och ett annat är helt nopprigt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar