fredag 25 maj 2012

Dagen började inte alltför bra. Som vanligt så vaknade Elmer för tidigt, strax före 6... Men hurtiga var vi och efter att Elisia vaknat vid 8 så satte vi fart på riktigt! Så vid 9 bar det iväg för mathandling. Den gick bra.

Efter det åkte vi och köpte lite blommor till den nya rabatten och jordgubbsplantor (allt är redan i jorden!!). Och det var väl på blomsterhandeln det började gå snett...de hade inga vagnar som det gick att sätta barn i. Elmer fick först vara på min arm sen visade Elisia honom att det gick att sitta under så då blev det till att köra sakta sakta. Det var dock mycket lättare än att bära honom.

Men så på hemvägen blev allt bara fel. Först missade jag motorvägsavfarten men tänkte att det är ingen katastrof det går att ta nästa. Att jag missade berodde på att jag busade med Elmer för att hålla honom vaken. Buset fortsatte jag med så intensivt att jag missade en fucking jävla fartkamera!! En sån där jävel de har på vagn och flyttar runt och som det garanterat sitter en kamera i. I den här var det iallafall en kamera för den blixtrade så fint det aset!!

Väl hemma så gick en påse sönder precis utanför dörren och tampongen läckte.

Men nu är vi ute och njuter av solen!!

Ps. Elmer somnade i bilen trots buset.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar