tisdag 29 maj 2012

Njuta!!

Jag njuter!!! Njuter av lugnet och av tystnaden. Nu är det sista veckan jag får det så här lugnt mitt på dagen!! Så jag njuter! För nästa vecka har Elisia sommarlov, och det ska bli kul att ha henne hemma och kunna hitta på mer saker och så men just nu njuter jag bara av lugnet!! Det kommer ju liksom inte tillbaka, iallafall inte på länge. 

För efter det att Elisia fått sommarlov så dröjer det inte många veckor innan Robban går på semester och sen är det inte många veckor det är kvar tills jag börjar jobba. Vilket ska bli jättekul!! Men just nu så njuter jag av lugnet! Jag älskar mina barn och jag älskar mitt jobb men just nu så njuter jag!!

Ni uppfattade att jag njuter av lugnet va?? Just nu ska jag bara njuta av lugnet och leva på hoppet om att disken självmant hoppar in i skåpen och den skitiga disken travar ner i diskmaskinen. Hoppas på att tvätten fixar sej själv och på att badrummet städas automatiskt. För jag ska bara njuta av lugnet!!

Tyvärr så hör jag när någon grannar spikar/bankar genom babymonitorn...
Elisia 2 år och 9 månader. Idag använder Elmer 14 månader samma kläder. Jag tycker det är lite kul att samma gener kan bli så olika!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar