onsdag 30 maj 2012

Elmer utvecklas

Elmer det underbara barnet börjar få mer och mer egen vilja. Rätt så normalt skulle jag gissa på :-) Numera får Elisia inte sitta själv i "bilen" på Willys, jag får inte slicka muffinsskålen själv, inte ha mobilen för mej själv och framförallt inte sitta vid datorn själv! Just nu har vi en liten kamp här. Jag mutar honom för fullt med både mobilen och diverse sladdar men han verkar inte bli nöjd någonstans så så mycket mer skrivet än såhär blir det inte just nu.
I bilen på Willys.
Försöker slicka bunken med muffinssmet, tyvärr för honom så hade hans mamma varit där innan *hehe*

Han har också blivit riktigt duktig på att gå runt med lära-gå-bilen så vem vet, snart kanske han faktiskt går själv? Något jag ser framemot då han är så stor!! Iaf jämfört med Elisia. Och nu tänker säkert hur många som helst av er "att så fort han börjar gå så springer han ifrån dej och då vet du inte var han är och du får springa och jaga och bla bla bla" och ja så är det, men som det är nu så får jag bära precis hela tiden och det är inte sådär jätteskönt för ryggen. Riktigt jobbigt är det faktiskt! Så då springer jag hellre och får lite motion och mindre ont i ryggen. 

Elmer syselsatte sej med bilen därav att jag kunde skriva några rader till...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar