torsdag 17 maj 2012

För tidig morgon

5:30 tjoho!! Så tidigt vaknade alltså Elmer, känns som  att vi då börjar komma tillbaka till vintertidens sovtider men utan att somna jättetidigt på kvällen... När Elmer låg där i sängen i morse så försökte han verkligen somna om men så började Elisia prata i sömnen och gnälla efter nässpray så då vaknade ju han till. 

Så nu är vi uppe!! Och jag bara längtar efter att klockan ska bli lite mer så jag kan väcka Robban och lägga in om skiftbyte. 

Efter att jag har sovit ska vi iallafall pallra oss iväg till mina föräldrar och lämna av Elisia för övernattning, vet inte hur länge hon har tjatat om det men jag tror det är ett halvår sedan som hon fock sova med mormor men då sov hon hos oss. Tror nästan det var någon gång i augusti hon sov över där sist.

Tanken var ju då också att jag skulle ringa till storasyster och tajma in lite lektid för barnen men det känns lite tidigt att ringa nu och lagom att ringa blir väl när jag sover. Så vi får se om vi tajmar varandra eller inte. Just nu är jag bara så trött. 

Innehållsrikt inlägg eller hur?
Nakenfisen leker bra själv iallafall och det är jag väldigt glad över.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar