torsdag 24 maj 2012

Kom och köp, och lite till

Det går framåt för mej idag! Jag har bland annat premiärbadat i poolen! (poolen inhandlades i tisdags). Dels var det årets premiärdopp för mej dels var jag den första att doppa en hel kropp i poolen! Iskallt var det, men riktigt skönt efteråt! Varmt som bara den har det varit idag, underbart! 

Mindre underbart är det att lägga Elmer...han vaknade tidigt, sov inte särskilt mycket på dagen så han borde vara helt ybertrött nu men han vill inte somna. En helt vild gissning från min sida är att det möjligtvis kan bero på att det är varmt. Jag klagar som sagt inte!! Men jag tror att han klagar...

Det går även framåt med mina traderaannonser, äntligen!! Vet inte hur många gånger och i hur många veckor (månader) jag tänkt ta tag i det. Tanken var att jag skulle lägga ut kläder som passar mellanväder, typ velourbyxor och lurvtröjor men så kom den underbara sommaren så nu läggs det ut sommarkläder för fullt! 

Så kom och köp!! Klicka på länken så kommer ni till alla mina annonser :-) Har även en barnvagn utlagd på blocket, köp den också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar