onsdag 2 maj 2012

Elmer ligger i vagnen och sover och Elisia slänger ut fågelmat i lekparken. Själv sitter jag och njuter i solen. Helt underbart med en trädgård i detta väder. Hade vi bott kvar i lägenheten hade jag fått spunk flera gånger om. 

Hus ja, hus behöver renoveras så när Elmer har vaknat om fått lite mellis så ska vi packa ihop oss och leta efter något snyggt klinker till badrumsgolvet. Kakel är redan inhandlat. Själv vill jag ha mosaik på golvet och känner jag Elisia rätt så vill hon ha rosa, så rosa mosaik kanske? Tror dock att Robban får spunk då.

Fläckar på tightsen har jag också och jag är i valet och kvalet om jag ska dra ner linnet långt så det täcker rumpan eller om jag måste trycka ner rumpan i en kjol...Det blir nog linnet. 
En liten grön fläck på tightsen ja. 
Någon såg inte riktigt att ligga burken blev full... Tur att vi var ute :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar