lördag 19 maj 2012

Sovmorgon och lite till

Det är lördag och vädret är så fint att det går att sitta ute utan ytterkläder!! Inte ens långärmat har jag på mej :-) Snart så går det kanske att sola? Jag längtar iallafall. Finns inget bättre än att sola. Det är faktiskt det enda jag sakar sen jag fick barn, att bara i lugn och ro sitta ett par timmar i solen. Utan att behöva tänka på något annat. Men men det kommer väl en sådan tid senare i livet.

Dagen började med sovmorgon, för oss alla! Barnen var uppe skitsent igår...Så ingen huvudvärk för mej idag! Igår hade jag så jäkla ont så jag låg och grina och till slut så gick jag å la mej å sov ett par timmar. Det hjälpte iallafall för stunden men sen kom fanskapet tillbaka. Jag var inte den socialaste på grillningen igår kväll...Men det var trevligt ändå, jag satt och tittade på Musse Pigg med barnen. 

Idag har det iallafall varit piggare, Robban har klippt gräset och jag har virkat och sen krattat gräs. Elisia har fått tillåtelse att plocka av en buske vi inte vill ha.
Senare under dagen har jag tänkt ta med mej ett barn eller två och åka iväg och köpa penslar så jag kan måla lite smågrejer!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar