tisdag 15 maj 2012

Tidigare idag gick ingenting som planerat, eller en sak gick inte som planerat - min promenad från bussen. Lyckligtvis så hann jag klämma in en mellan Elmers tupplur och hämtning av Elisia. Så nu är benen trötta!! Och då går jag varken långt eller fort. Otränad är bara förnamnet på mej. 

När jag postade (postade alltså - inte skrev) och fixade länkarna till tidigare inlägg om mormorshättan så hände det här...
Helt själv fixade han det! Och det är ju bra att han kan  rent fysiskt, men nja, det blir ju mer för mej att hålla koll på. En del dagar saknar jag den där lilla pluttebebisen som låg stilla på golvet och lekte med babygymmet, helst naken. Låg stilla på skötbordet gjorde den där lilla pluttebebisen också, det saknar jag vid varje blöjbyte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar