lördag 26 maj 2012

Dagens första inlägg kommer liiiiiiiite senare än vanligt. Det är ju fint väder!! Då går det liksom bara inte att sitta vid datorn. Ja jag kan ju blogga från mobilen men den har varit lite trött idag, sugen på att laddas men inte fått det. Förrän nu. Och så fick jag sovmorgon imorse så då blev dagen inte riktigt som vanligt. Eller fick och fick, jag tvingade Robban att gå upp.

När min sovmorgon var slut och alla hade fått i sej frukost, Elmer lunch, så packade vi ihop oss och hämtade upp barnen farbror R för att åka till bröderna R:s mamma tillika barnens farmor för ett sent födelsedagskalas. En halsduk fick hon av oss. 

Väl hemma var det mat och bad. Så först nu efter alla måsten så tar ju nu äntligen det lugnt! Sitter just nu och väntar på att barnen ska bli så trötta att de går att lägga. Eller på att Elmer är trött, Elisia har jag lovat ska få vara uppe och se Loreen. Hon kommer somna snällt efter det. Eller före i soffan. 
Sjöng som bara den till alla artister gjorde hon i torsdags. Nu ska jag skriva ihop en liten trädgårdsrapport, det växer verkligen nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar