söndag 13 maj 2012

Garn garn garn!!!

Jag har brutit mitt köpstopp. Typ iallafall. 

Jag har ju lite undantag i mitt köpstopp, bl a garn. Men jag ska inte köpa garn förrän jag är beredd att använda det. Det har jag väl brutit mot, typ. 

Men det var nästan halva priset på ett garn jag ska virka en klänning i och jag kommer behöva mycket garn!! Mer än det jag köpte, så då borde det väl vara okej? Och igår så blev jag klar med mammas present så nu är det bara Elisias klänning som ska bli klar och sen är det dags för min. Så då borde det väl vara okej?

Om jag stickar/virkar på Elisias och min klänning samtidigt så jag börjar på den redan nu så måste det väl verkligen vara okej?!!

Men så köpte jag ju lite rött garn som ska bli en par shorts till mej....Men om jag börjar på dem direkt efter klänningarna så måste det väl vara okej?

Det var ju så billigt...
Novagarn från Järbo inköpte på garntjanst.se

1 kommentar:

  1. År det billigt måste man passa på att köpa.

    SvaraRadera