måndag 28 maj 2012

Slöisdag

Idag har det varit en tvättäkta slappardag. Jag känner att jag inte har gjort annat än slappat. Eller jo det har jag ju, men som jag gärna bara hade legat i soffan och slöat idag! Kroppen och huvudet känns helt tunga och bara skriker SLÖA SLÖA SLÖA MEN SLÖA NU DIN TANT!!! Ja slöa alltså. Slöat har jag försökt göra men så har det blivit lite annat också. 

Jag har fått besök av bästaste mamman som kom med blommor som jag och Elisia har planterat ner i större krukor/den nya rabatten (fast de i rabatten åker ev upp, vet inte om jag är nöjd eller inte). Jag har också lagat lite barnmat och dammsugit, men sen har jag nog inte gjort så mycke mer. Sovit middag har jag gjort också. Elmer slog på stort och sov i närmare 3 timmar så då hann jag slumra också. 

Nu är huvudet tungt och kroppen yberseg men jag sitter och peppar mej och försöker motivera mej till ett träningspass ikväll. Jag har t.o.m trollat in Spotify och lite musik i mobilen så jag ska ha nåt roligt att lyssna på. Först måste jag dock få Elisia i säng, sommarrutiner börjar intas, och jag kan erkänna att jag har dragit ut på det för att inte kliva på träningen riktigt än...
En gammal bild på en liten tjej. Klänningen ligger för övrigt just nu ute på tradera. Kom och köp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar