fredag 11 maj 2012

Helvets jävla fåglar!!

Behöver jag säga mer? En halvtimme (ok lite mer men det låter bättre att säga bara en halvtimme) stod påsen ute och det räckte tydligen för de otäcka djuren!! Det lustiga, tycker jag, är att det låg kycklingbitar (nuggets) i och de var spårlöst borta! En massa potatisskal och andra grönsaker hade de lämnat kvar men inte kycklingbitarna? Är fåglarna häromkring kannibaler?

I övrigt så har det varit en dag med skitväder. Antingen har det spöregnat eller blåst! Lite sol men inte mycket. Självklart så lyckades vi pricka in att gå ut just när det började regna som värst! Men ut i gungan var det som gällde och lagom när vi (jag & Elisia) gav upp och Elmer äntligen lugnat ner sej (han ville gunga mer) så kom solen fram. Då var vi dock så blöta att vi gick in ändå.

5 kommentarer:

  1. Det var väl inte kycklingar som käkade upp kycklingbitarna? Det finns faktiskt rovfåglar, tror att de äter andra fåglar också.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fjäderfä som fjäderfä! Hästar äter väl inte zebror heller??

      Radera
    2. Hästar är inte rovdjur!

      Radera
  2. Får jag låna dina 3:or? Jag tar med springcykeln imorrn om jag inte glömmer.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag ska försöka komma ihåg dem!

      Radera