lördag 5 maj 2012

Idag är vi kanske lite friskare, iallafall jag och Elisia, Elmer är det svårare att veta med. 

Tidig morgon blev det idag, på tok för tidigt enligt mej, precis lagom enligt Elmer. 06.00 startade han igång så då var det bara att bita ihop och gå upp. För att hålla mej vaken har jag kört på i 190. 

Jag har:

Lagat barnmat, 2 olika rätter.
Snytit mej och Elmer ett 100-tal gånger, på mej själv känns det som att skinnet har släppt helt på näsan, jag blir förvånad varje gång jag ser mej i spegeln och ser att så faktiskt inte är fallet. 
Inte hittat kameran, ännu en gång vet jag inte var jag har lagt den. Det är nästan så jag börjar tro att jag behöver ha ett riktigt stort åbäke till kamera så att det liksom inte går att missa den. Men jag gissar på att den ligger i någon låda eller på någon hylla. 
Utfodrat frukost till Elmer, mej, Elisia och Elmer igen (han ville ju också äta när syrran åt).

Bildlöst, jag tror dock inte att ni dör av det då jag tänkt a en bild på mej men jag ser inte alltför pigg ut.

Nu är det helg!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar