tisdag 26 juni 2012

Då var barnen nattade och nu väntar jag bara på att de ska somna. Jag hoppas att städning av övervåningen, biblioteksbesök, besök på Mio och utelek gjort barnen trötta. Elisia har inte sovit middag trots den tidiga morgonen så om inte hon är trött så blir jag tokig. För jag är trött. Väldigt trött. 

Skulle nog kunna somna nu men först ska jag svära lite över en klänning jag virkar till mej som visade sej bli för liten. Jag försökte så "lappa och skarva" lite men då blev, precis som jag misstänkte, ärmhålan för stor så halva tuttarna kommer sticka ut under armarna. Typ. 

Men jag gör mitt bästa för att se det positiva i det då jag inte varit helt nöjd med randningen, nu får jag ju nämligen chansen att göra det hela lite bättre. Och större. 

Inget symötes inlägg från mej just nu, kanske senare. Robban har nämligen varit så snäll och satt dit displayskydd på mobilen och då ska man tydligen inte leka med den på 12 timmar och då bilden på det virkade är i den så blir det ju lite svårt att trolla in den i datorn om jag inte får röra den. Men kanske det kommer senare. Kanske. 

Nu ska jag iallafall gå iväg och hämta lite chips, om det finns. Hoppas det.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar