fredag 15 juni 2012

Idag slutar min lillebror 9:an. Min pyttelilla lillebror som bara "igår" var en liten bebis som somnade i mitt knä. Tiden går fort. För fort. Fast jag tror att han tycker det är kul :-)

Som vanligt när jag har en tid att passa så blir jag stressad!!

Så nu ska ansiktet tas på, kläder ska på kroppen och hår ska fixas. Sen lämnar jag Elmer med Pablo the poolboy och brummar iväg och köper present och blommor (humorpresent då vi inte är så seriösa av oss alla gånger). Sen hem och mata Elmer och byt hans kläder och sen iväg. Att jag lämnar Elmer när jag åker iväg och köper presenter är för att han kommer somna i bilen annars och så går det oftast snabbare att handla lite utan barn. Tanka bilen måste jag göra också. 

Så sätt fart!

Bild på examensbarnet kommer vid senare tillfälle!

1 kommentar:

  1. Hej! Såg på Kyrkkaffebloggen att du erbjöd att skänka blöjor. Åh...:-] Kanske du vill att dina ska till BB-insamlingen, men har du fler kontakter i vänkretsen som skulle vilja bli av med sina? Jag är den som satte igång Stickvarvet om du sett det på Kkblogen. I Manduar (Gambia) går småbarnen med rumpan bar - eller i "bästa" fall med en plastpåse mellan benen för att fånga upp "nedfallet".. OM du kan få tag på fler blöjor vore det ÅRETS VÄLGÄRNING att skicka dem till Falun för vb:ande till byn Manduar.<3 Hälsn Carol Thuresson (du kan skicka meddelande på fb)

    SvaraRadera