onsdag 20 juni 2012

Sol sol sol älskade sol!!

Just i detta inlägg kommer jag nog att skriva något som också står att läsa om i många andra bloggar idag. Så himla fint väder idag!!!!! och min lilla älskade Elmer, idag lite extra älskad, sov middag i nästan 2 timmar och min älskade Elisia, också lite extra älskad, lekte jättebra lite med mej men mycket utan mej. Jag har med andra ord solat idag!! Och jag älskar att sola!! Livet förändras när man får barn, själv känner jag inte att jag saknar något från tiden innan barn, utom just att sola! Bara få sitta och känna hur solen värmer en. Så skönt!

Idag har jag alltså solat! Jag känner mej så glad! Helt fulltankad med D-vitamin. I solen satt jag också och virkade på min klänning, och tyvärr kan jag konstatera att den är lite för liten men då det är virkat vi pratar om så går det ju fuska och virka på lite mer :-) Löve it! 
En nysolad mama som har väldigt svårt att ta kort på sej själv med mobilen så en ny kamera i present vore väldigt uppskattat!!

2 kommentarer:

  1. Vill du ha garn när du fyller? I så fall vilket?

    SvaraRadera
  2. Ja jag börjar nog bli lite smått frälst jag med...känns så fräscht med vitt! Ah...det va ju en tanke..att vänta tills Jonas fixar knoppar...njae..då kommer jag nog få vänta tills baren tar studenten :)

    SvaraRadera