lördag 9 juni 2012

Det börjar än en gång dra ihop sej till födelsedag för min del. Baka ska jag göra, såg t.o.m ett gott receot på en chokladtårta i nån tidning igår, finns tyvärr en risk för att tidningen är borta men annars ska den nog bakas. Självklart med en provbakning innan :-) Mycket kakao går det åt när det bakas till mina kalas. Choklad/kakao är gott. Riktigt gott. Väldigt gott. Så otroligt gott. Himla gott. Ja ni fattar.

Lite presenter vill jag ju gärna ha också. Ingen present = ingen fika. Hårda bud ja. 

En sådan här skulle vara trevligt att få, och en sådan här!

Sen finns det ju alltid ännu mera saker jag vill ha.......

2 kommentarer:

  1. Du får önska dej lite billigare saker också. Choklad är gott.

    SvaraRadera
  2. Tack för dammsugartipsen! haha :D Jag ska spana in det där! Låter himla smart :)

    SvaraRadera