onsdag 6 juni 2012

Lärarexamen

Igår fick jag någonting på posten som gjorde mej väldigt glad!! Egentligen skulle jag väl ha fixat det för typ ett år sedan men ibland så tar det lite tid för mej. Men bättre sent än aldrig :-)

Äntligen har jag fixat så jag har min lärarexamen på papper!! Första kursen påbörjade jag hösten -04 och den sista våren -11 så det har tagit sin lilla tid. Att det tagit lite tid beror på att jag har gjort underbara uppehåll för resa, föräldraledighet och jobb. Uppehåll som jag faktiskt rekommenderar många. Jag känner att det jag gjort under uppehållen har fått mej att växa som människa och därmed kan jag också bli en bättre pedagog.

Just nu väntar dessvärre tvätten. Igår tvättade jag slut på tvättmedlet men jag köpte också nytt. Nu är det att vika allt som väntar och roligare saker finns det väl att göra. Men om jag samtidigt tänker på min lärarexamen så gör jag det med ett leende!! Stolt över mej är jag verkligen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar