måndag 25 juni 2012

I skrivande stund så hade jag tänkt visa er en massa bilder från gårdagens besök på Kolmården. Så blir det inte. För jag hittar inte sladden som går mellan kameran och datorn. Minneskortet hade jag ju tänkt trycka in i datorn och flytta bilderna den vägen men just den typen av minneskort passar inte i min dator. Självklart tog jag ju ur minneskortet och får heller inte dit det så även om jag skulle hitta sladden så kan jag ändå inte trolla över bilderna. Kameraägaren slutar som tur är jobbet om knappt en timme, hoppas han tar sej hit då.

Men för att ni inte ska bli helt bildlösa så ska ni få en bild på Robban när han kör bil. Han har en egen stil, enligt mej.
Jag vill nog kalla den "jag-vill-köra-om" stilen. Han lägger rätt mycket till vänster i den egna filen, lutar hela kroppen åt vänster och håller långt ut på ratten och är redo på foten på gasen. Allt för att kunna köra om så fort som möjligt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar