torsdag 14 juni 2012

Nytt soffbord

Jag har ju som många andra fastnat för den vita trenden i inredningsväg. Nu har äntligen det asfula vardagsrumsbordet, av modell "torka av mej hur många gånger och hur noga som helst - vänd dej om så är jag lika skitig igen" bytts ut!! Jag är helt överlycklig!! Det gamla bordet gick som sagt aldrig att få rent hur noga jag än torkade. Det var även en glasskiva på, det var väldigt opraktiskt märkte vi i takt med att Elisia blev större, när även Elmer blev större så märktes det ännu mera. Slitet och för stort för soffan var det också.

Men nu har Robban var på Ikea, han har blivit duktig på det, och handlat en massa badrumsgrejer och även ett soffbord.
HEMNES heter bordet och vi har det i stl 90*90 cm. Just nu har IKEA familypris så 699:- istället för 1295:- kommer dock inte ihåg hur länge...
Det syns kanske inte så bra på bilden men bordet är inte helt vitt utan kvistar och så lyser igenom. Det gillar jag! Känns lite mer äkta då. (och så brukar ju kvistar komma fram förr eller senare ändå och då kan de väl lika gärna var där ifrån början?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar