söndag 10 juni 2012

Mer önskelista

Häromdagen, igår kanske det var? Kommer inte riktigt ihåg...Men då nämnde jag ju iallafall 2 saker jag gärna vill ha i present när jag fyller. Jag fick då också kommentaren att jag gärna får önska mej något billigare. Det har jag hittat nu. Lite billigare iallafall.

Klicka HÄR så ser ni vad.

Sen finns det ju självklart mer saker jag vill ha. Massor av saker. Exempelvis...
Papperskorg och tvålpump från Bauhaus, vet inte vad de kostar men det är nog billigare än det andra jag önskat mej. Lila ska det vara. Obs! vi vill INTE ha någon bajsborste, det köper vi skitbilligt på ikea och byter ofta istället!! 

Garn är ju också något jag blir glad av. Tropik i färgerna grått och lila samt Soft Cotton i grått, rött och egentligen alla möjliga färger. Både Soft Cotton och Tropik kommer från Järbo. Ett presentkort på Handarbetsboden tar jag gärna emot också.

En särskild bok skulle jag också gärna vilja ha, och en till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar