måndag 18 juni 2012

Måndag

En dusch tror jag det var jag behövde igår för efter att jag väl duschat någon gång på kvällen så piggnade jag faktiskt till. Det är nästan så jag skulle behöva gå in i duschen igen, fast jag är inte lika seg som igår, det har jag inte tid med idag. 

Igår så piggnade jag iallafall till såpass mycket så att jag orkade se en film och sticka klart allt som ska stickas på Elisias klänning. Nu är det lite virkning kvar och så ska det egentligen pyntas lite på den men det får jag se om energin räcker till, tycker den ser fin ut ändå. Men det får ni se imorgon, hoppas jag.

Annars så bjuder förmiddagen idag på lite undanröjning av luftmadrasser som vi inte orkade ta bort igår och sen ska jag lämna barnen hos deras mormor för att själv åka till jobbet och planera inför hösten. Kul!

Bilder från gårdagens utelek.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar