måndag 11 juni 2012

Ny mobil

Idag är det en sjukdag här, igen. Inte kul någonstans, men jag inbillar mej att det är bra att vara sjuk så kroppen får jobba lite och därmed bli friskare. Inom måttliga mängder ska jag väl tillägga. Idag är det iallafall jag som jag är sjuk. Allt i huvudet gör ont! Huvudvärk, ont i halsen och ont i öronen. Kände att det var på gång redan imorse, eller i natt, drömde att jag hade sjukt mycket slem i halsen som spottade ut hela tiden och mycket riktigt så vaknade jag med en massa slem i halsen :-(

Men innan det bröt ut hann vi med en tur till Marieberg. En mobil har jag ju tjatat om med jämna mellanrum och nu har jag köpt en. Känns riktigt bra! Så nu behöver jag inte ha så bråttom med att köpa systemkamera för kameran i mobilen var mycket bättre än i den gamla mobilen :-) Men ni bjuds inte på någon bild nu då den fortfarande laddas. 

Internet har jag inte fått igång på den heller men när min "trollkarl inom elektronik" kommit hem så kommer han nog att trolla lite med den. Det är jag säker på.

En HTC One V köpte jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar