fredag 27 juli 2012

Badrumsrenovering

Så! Då så har äntligen badrumsrenoveringen påbörjats! Just nu känns det sådär då vi har duschkrämer m.m. utspritt lite överallt och vi duschar i tvättstugan. Hur det ska gå inatt när Elisia vaknar och är kissnödig vet jag inte heller. Att gå i trappen mitt i natten känns inte så lockande men just nu så är läget så. Och då just detta läge inom kort kommer resultera i ett nytt badrum så får det gärna vara just så. 

Före:

 Just nu:
Själv var jag riktigt smart så jag höll mej mest undan :-) Först med barnen, sen helt för mej själv när alla de stora + Elisia åkte till tippen och lite till samtidigt som Elmer passade på att sova mer än 2 timmar, och sen åkte jag iväg och storhandlade med barnen. 

Just nu längtar jag mest efter en dusch då Elmer gjorde en störtdykning rakt ner i asfalten vilket resulterade i en massa blod från honom på mej. Efter en massa blod och tårar så blev allt bra igen som tur är :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar