söndag 15 juli 2012

Idag blev det en sådan dag när inte mycket tid spenderades hemma. En fördel då är att det inte blir så stökigt :-) En nackdel är att jag blir så jäkla trött! Skulle kunna somna redan nu. 

Det vi har gjort är helt enkelt att först besöka syster Virkmamma med familj. Där blev det promenad och fika. Otränad som jag är är jag helt slut efter promenaden. 

Efter det till föräldrarna för gorvgrillning. Syster med familj följde med de med. Så Elisia har lekt en himlans massa idag. Jag trodde hon skulle somna på vägen hem men inte. Elmer somnade däremot, och vaknade såklart när vi kom hem igen. Så nu ligger han i sängen och pratar gojja med sej själv.

Hos föräldrarna blev Sofia fundersam på om hon fortfarande kom i sin brudklänning (snart 2 år sedan hon gifte sej) och det gjorde hon såklart! Och jag, ja, jag kom också i den! Det trodde jag inte! Det är nästan så jag blir sugen på att prova tärnklänningen för att se om den fortfarande passar.
Om jag blev giftassugen? Nej! och klänningen är axelbandslös så det är min bh ni ser.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar