torsdag 19 juli 2012

Då har min nya leksak anlänt, eller familjens nya ska jag väl säga. Fast det är jag som kommer använda den mest :-) Kameran är här!!! Denna variant blev det och hittills känns det riktigt bra. Jag är glad över att vi tog den dyrare med det extra objektivet för med det lilla objektivet som följde med gick det inte att zooma alltför mycket med. 

Jag vet att Spiderchick skrev för länge sedan att med systemkamera så tog man helst plötsligt väldigt många bilder av samma sak. Det har jag också gjort...

Blommor inne och blommor ute.

Världens finaste barn som kommer att få agera modeller en hel del...
Elisia blev först skitförbannad då hon inte riktigt fixade att fota med nya kamera men blev glad igen då "hon fick" den gamla.

Nu måste jag öva på att se så där häftig ut framför spegeln när jag tar kort på mej själv så som alla andra lyckas med hela tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar